Λούνα Παρκ Ανακύκλωσης

Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Δ’ τάξης του σχολείου μας την Τετάρτη 28/5/2025 επισκέφτηκαν το Θεματικό Πάρκο το Λιμνίο, όπου ο Δήμος Ξάνθης σε συνεργασία με την Ελληνική Αξιοποίησης Ανακύκλωσης Α.Ε. διοργάνωσαν την εκπαιδευτική -ψυχαγωγική δράση “Λούνα Παρκ Ανακύκλωσης”. Οι μαθητές/τριες είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε μια διαδραστική εμπειρία που τους παρείχε βιωματική γνώση για την αξία και την αναγκαιότητα της ανακύκλωσης.

Σχολιάστε