Επίσκεψη της Εθελοντικής Ομάδας της ΟΔΙΑΚ

Την Πέμπτη 22/5/2025 δεχτήκαμε στο σχολείο μας τις κυρίες Παπαδοπούλου Βασιλική και Τσακίρη Χαρά, εθελόντριες από την εθελοντική διασωστική ομάδα της ΟΔΙΑΚ. Σκοπός της επίσκεψης ήταν να έρθουν τα παιδιά της Δ’τάξης του σχολείου μας σε επαφή με εθελοντικές ομάδες, να γνωρίσουν τη δράση της ΟΔΙΑΚ και να καλλιεργηθεί η έννοια του εθελοντισμού. Μας εξήγησαν τι ακριβώς σημαίνει “εθελοντισμός”, ποια είναι η ΟΔΙΑΚ και οι ενέργειές της. Τέλος, μας παρουσίασαν τη λειτουργία της συσκευής του απινιδωτή, δίνοντας τη δυνατότητα σε όλα τα παιδιά να συμμετέχουν, καθώς και την τσάντα Πρώτων Βοηθειών, το περιεχόμενό της και τρόπους να προσφέρουμε πρώτες βοήθειες σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης.

Σχολιάστε