Την Τετάρτη 28/5/2025 “φωτίστηκε” το Δημαρχείο Ξάνθης από παιδικά χαμόγελα των μαθητών και μαθητριών της Δ’τάξης του σχολείου μας. Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τη λειτουργία του Δημοτικού Συμβουλίου αλλά και να μεταφέρουν στον δήμαρχο Ξάνθης τον κ. Στράτο Κοντό τις ιδέες τους, προκειμένου να γίνει ο τόπος τους πιο όμορφος. Μιλησαν για τα όνειρα τους, την ανακύκλωση και, στη συνέχεια, ξεναγήθηκαν στους χώρους του δημαρχείου.



Υπεύθυνες εκπαιδευτικοί: Αναστασία Μαγειροπούλου, Αθανασία Χασιώτη