Μαζί δημιουργούμε ένα πιο πράσινο σχολείο – Δωρεά τριών δέντρων

Με μεγάλη χαρά το σχολείο μας παρέλαβε τη δωρεά τριών δέντρων από τον γεωπόνο κ. Μουράτ Τουμπάν, τον οποίο ευχαριστούμε θερμά για την ευγενική του προσφορά.

Η δωρεά αυτή συμβάλλει στην αναβάθμιση του σχολικού μας περιβάλλοντος και ενισχύει τις προσπάθειές μας για την καλλιέργεια της περιβαλλοντικής συνείδησης των μαθητών. Τα νέα δέντρα θα ομορφύνουν τον χώρο του σχολείου μας και θα αποτελέσουν μια ζωντανή υπενθύμιση της αξίας της προστασίας και της φροντίδας της φύσης.

Εκφράζουμε τις ειλικρινείς μας ευχαριστίες στον κ. Μουράτ Τουμπάν για την ευαισθησία και τη στήριξή του προς τη σχολική μας κοινότητα.

Ο Διευθυντής, οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές του σχολείου μας

Σχολιάστε