Συμμετοχή σε αγώνες του Σχολικού Πρωταθλήματος

Την Τετάρτη 3 Ιουνίου οι μαθητές της Στ τάξης έλαβαν μέρος στο σχολικό πρωτάθλημα στίβου. Τα παιδιά ήρθαν σε επαφή με τα αθλήματα του στίβου, γνώρισαν άλλα παιδιά και αγωνίστηκαν με ενθουσιασμό για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα .

Λίγες μέρες νωρίτερα, και συγκεκριμένα, στις 20 Μαΐου άλλες ομάδες της Στ τάξης του σχολείου μας συμμετείχαν σε αγώνες πετοσφαίρησης και ποδοσφαίρου.

Σχολιάστε