Επίσκεψη στη Δημοτική Βιβλιοθήκη Ξάνθης

Την ευκαιρία να ταξιδέψουν στον υπέροχο κόσμο των βιβλίων, είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν οι μαθητές της Α’ τάξης, με την επίσκεψή τους στις 30/4/2026 στη Δημοτική βιβλιοθήκη Ξάνθης. Περιηγήθηκαν στον χώρο της βιβλιοθήκης, ενημερώθηκαν για τον τρόπο λειτουργίας της, άγγιξαν τα βιβλία, μάθανε τι είναι η δανειστική βιβλιοθήκη, πώς να διαλέγουν τα βιβλία που είναι κατάλληλα για την ηλικία τους και είχαν την ευκαιρία να διαβάσουν κάποια από αυτά.

Σχολιάστε