Στις 23 Απριλίου τα τμήματα Δ1 και Δ2 επισκέφθηκαν το Αρχαιολογικό Μουσείο των Αβδήρων και παρακολούθησαν την παραμυθοξενάγηση της κ. Νατάσας Μιχαηλίδου γνωρίζοντας έτσι τον κόσμο των αρχαίων Αβδήρων.

Στις 6 Μαΐου τα τμήματα Δ1 και Δ2 επισκέφθηκαν το μελισσοκομικό αγρόκτημα ” Μελιγευσις” στα Κομνηνά της Ξάνθης όπου η υπεύθυνη κυρία Τουλουμίδου τους μύησε στον μαγικό κόσμο των μελισσών !!Τα παιδιά έμαθαν πολλά για τις μέλισσες και τον ρόλο τους στην φύση και ενθουσιάστηκαν με τους γευστικότατους λουκουμάδες μελιού που τους προσφέρθηκαν.

