Την Παρασκευή 9/10/2025, οι μαθητές και οι μαθήτριες των τμημάτων Στ 1, Στ 2 και Στ 3 συμμετείχαν σε αθλητικές δραστηριότητες στα πλαίσια της Εβδομάδας Δημόσιας Υγείας – Ψυχικής Υγείας & Κοινωνικής Μέριμνας της Διεύθυνσης Δημόσιας ΠΕ Ξάνθης, στον Άξονα : ” Άσκηση και Διατροφή”. Οι μαθητές/τριες, αφού έφτασαν στο Δημοτικό Αθλητικό Κέντρο Ξάνθης, χωρίστηκαν σε ομάδες και γνώρισαν και συμμετείχαν βιωματικά στα αθλήματα : tae kwon do, Πινγκ-πονγκ, basketball, ποδόσφαιρο, στίβο, τέννις και volleyball. Οι μαθητές/τριες έδειξαν ιδιαίτερο ενθουσιασμό και ευχαρίστηση συμμετέχοντας σε καθένα από αυτά. Φεύγοντας τους δόθηκε νεράκι και μια μπανάνα από τους διοργανωτές. Τους μαθητές συνόδευσαν οι υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί των παραπάνω τμημάτων κ. Λαμπρινή Δαλακούρα, κ. Χριστίνα Παπαδημητρίου και η εκπαιδευτικός Φυσικής Αγωγής κ. Βενετία Ζλάτκου .


